TurkuJembatan pengangkutan khususApa yang harus diberi perhatian semasa memilih

  • masa pelepasan:2024-04-15 13:55:25
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:360
  • Penerangan pantas:

    Turku,Konfigurasi blok brek (untuk menghalang trak bergerak semasa memuatkan dan memuatkan). Maintenance skills for hydraulic

Kandungan artikel

Konfigurasi blok brek (untuk menghalang trak bergerak semasa memuatkan dan memuatkan). Maintenance skills for hydraulic boarding bridge components: Timely check whether each component is loose or damaged.

Lakukan pemeliharaan dan pemeriksaan komponen, pintu naik, dan kandang penggantian.

TurkuKerana strukturnya sendiri, ia mempunyai keterangan untuk menyesuaikan tinggi. Secara umum, ia hanya boleh dibesarkan ke +-mm.

Jembatan pengangkutan tetap platform perkhidmatan segera dipasang pada pinggir luar platform perkhidmatan yang tidak dimuatkan semasa keseluruhan proses pemasangan. Apabila dilaksanakan, tidak perlu menggali atau mengubur ruang dalam pembangunan terowong pada platform muatan dan membuang, dan kebanyakan bangunan tidak perlu diubahsuai dalam terma struktur.

MumiasPertama, jambatan boarding hidraulik dibahagi ke jambatan boarding tetap dan jambatan boarding bergerak berdasarkan permintaan dan lokasi pasar yang berbeza, sementara jambatan boarding tetap juga dibahagi ke jambatan boarding hidraulik dan jambatan boarding pneumatik berdasarkan lokasi dan permintaan pasar yang berbeza. Namun, menurut keperluan pelanggan pasar yang berbeza, jambatan boarding bimbit juga dibahagi menjadi jambatan boarding bimbit mekanik dan elektrik. Kehidupan perkhidmatan jambatan naik berbeza bergantung pada kesempatan penggunaan, laman, dan persekitaran.

Jembatan boarding bergerak yang boleh ditarik adalah jenis jembatan boarding bergerak yang boleh ditarik oleh forklift,TurkuJembatan pengangkutan yang tetap, traktor, dll. Ia dikembangkan dengan menggabungkan teknologi bingkai trak trek rata. Bagian depan dilengkapi dengan rod a universal bertugas berat dan roda trak yang boleh dipotong ke kedua- dua sisi. Bila pergerakan diperlukan, roda universal boleh dipotong ke ujung bawah dan roda trak boleh dipasang, yang boleh dengan mudah dan selesa mencapai pergerakan trak. Berikut adalah ciri-ciri produk.

Kerana terdapat berbagai jenis jambatan naik, terdapat juga banyak pembuat jambatan naik di China. Berikut adalah peralatan mekanik jambatan boarding hidraulik dan jambatan boarding tetap tetap. Kami berharap untuk menyediakan beberapa bantuan kepada semua orang dan menguasai lebih lanjut jambatan boarding hidraulik; Bridge Hydraulic boarding” Kata ini tidak lagi tidak dikenali. Jika anda perlu, kenderaan pengangkutan elektrik, dan platformnya mengangkat hidraulik kini adalah alat-alat hidraulik dan peralatan mesin yang biasa mengendalikan gudang. Jembatan penerbangan hidraulik adalah peralatan industri yang membantu kereta dengan selesa memuatkan dan memuatkan barang. Jembatan penerbangan hidraulik dibahagi kepada dua jenis, boleh dibawa dan bergerak, yang boleh memenuhi keperluan kerja banyak tempat bergerak, Selama seluruh proses kerja, ia tidak dapat dihindari untuk menghadapi beberapa kesalahan umum. Di bawah, mari kita analisis fenomena umum jambatan naik untuk semua orang& mdash; Tidak naik.


TurkuJembatan pengangkutan khususApa yang harus diberi perhatian semasa memilih



Apabila menggunakan pompa manual, pertama-tama kembalikan butang valve minyak dan ketat ke arah jam. Tekan pengendali untuk perlahan-lahan mengangkat jambatan.

Spesifikasi dan dimensi jambatan pengangkutan bergerak: (mm) Panjang jambatan - mm (+ Lebar jambatan - mm) Julat perlampatan - - Muatan nilai: T T T Frekuensi cranking tangan julat penuh - kali Julat boleh diatur Tinggi: -DCQY-. Saiz: Julat perlampatan: mm Panjang jambatan: mm Lebar jambatan: mm Frekuensi cranking tangan julat penuh: Sokongan utama: Pipa besi bentuk istimewa digunakan.

Sebelum memuatkan membuang, dan membawa barang, tinggi plat penyesuaian di jambatan papan patut disesuaikan untuk memastikan meliputi licin dengan panel belakang kereta. Rangkaian besi di jambatan papan patut terikat dengan kuat pada kereta.

Pengurangan?Kelas mekanik dan elektrik: bertanggungjawab atas penyelamatan minggu jambatan kenderaan.

Melihat kembali kepada industri logistik biasa, dermaga, gudang,TurkuMuat hidraulik tetap dan membuka jembatan naik, platform kargo, lapangan terbang dan pelabuhan eksport lain, dan mempunyai volum penghantaran yang besar dan penggunaan sering. Jadi, dengan kemajuan terus menerus dan perlahan perusahaan antarabangsa dalam industri penghasilan. Kualiti penghasilan jambatan naik hidraulik dan saluran naik hidraulik juga terus meningkat, yang telah membawa kepada beberapa perusahaan dengan kemampuan penghasilan yang relatif kuat.

Sekuensial


TurkuJembatan pengangkutan khususApa yang harus diberi perhatian semasa memilih



Kerana tonage yang berbeza jambatan pengangkutan, termasuk ton, ton, ton, ton, dll. ia boleh dipasang mengikut kapasitas muatan berbeza barang-barang_; ā n zhu ā NG) Ia dilarang melampaui batas untuk melebihi muatan dan lepaskan barang dengan tonasi yang berbeza!

Pengurusan kualiti JumlahSetelah membuat keputusan, perlukan keberanian yang cukup dan pengawasan yang berhati-hati untuk mencegah batu-batu memotong ban, merosakkan kereta api, atau jatuh ke dalam lubang yang dalam. Apa yang harus saya lakukan jika tiba-tiba saya melihat pejalan kaki di jalan di belakang kereta dengan kelajuan cepat? Gripping the steering wheel and stepping on the dead brake, or quickly judging the static state of pedestrians, adopting acceleration to detour. Pemandu yang sering menghadapi panik mungkin menghadapi kesulitan kerana pilihan jenis kenderaan mereka. Menyemak sistem brek dan sistem pemandu kereta adalah keadaan.

Plat bibir disambung ke platform menggunakan paksi panjang penuh, dengan kekuatan tinggi dan kepercayaan yang baik. Pemotong kawalan kereta yang diletak meningkatkan kualiti pemotong, menyimpan kerja, meningkatkan efisiensi kerja dan mempunyai kadar kali lebih tinggi daripada pemotong manual, tanpa sebarang bahaya keselamatan; Boleh membentuk bentuk tumbuhan yang berbeza. Digunakan untuk mengukir tanaman hijau jalan. Jembatan naik hidraulik bergerak terutama digunakan di stesen, dermaga, gudang kilang, dan tempat lain dengan volum kargo yang tinggi tetapi tidak selesa untuk membuat platform kargo.

Jembatan boarding bergerak yang boleh ditarik adalah jenis jembatan boarding bergerak yang boleh ditarik oleh forklift, traktor, dll. Ia dikembangkan dengan menggabungkan teknologi bingkai trak trek rata. Bagian depan dilengkapi dengan rod a universal bertugas berat dan roda trak yang boleh dipotong ke kedua- dua sisi. Bila pergerakan diperlukan, roda universal boleh dipotong ke ujung bawah dan roda trak boleh dipasang, yang boleh dengan mudah dan selesa mencapai pergerakan trak. Berikut adalah ciri-ciri produk.

TurkuMuat dan muatan hidraulik tetap adalah peralatan bantuan khusus untuk muatan dan muatan cepat barang. Fungsi penyesuaian tingginya membolehkan jembatan dibina diantara trak dan platform kargo dalam gudang. Forklift dan kenderaan pengendalian lain boleh masuk secara langsung trak untuk muatan dan muatan batch barang. Dengan hanya satu orang yang bekerja muatan dan muatan cepat barang boleh dicapai. Perangkat jambatan mengurangi jumlah kerja yang besar untuk perusahaan, meningkatkan efisiensi kerja, dan mencapai keuntungan ekonomi yang lebih besar. Berikut adalah ciri-ciri produk jambatan boarding.

Dengan sederhana, jambatan naik bimbit yang dicapai bukan hanya peranti bantuan untuk memuatkan dan memuatkan barang. Ia juga boleh menyimpan muatan cepat, memuat, dan transportasi objek,TurkuJembatan naik bimbit Forklift, yang mempunyai satu keuntungan dalam beberapa industri. Fungsi penyesuaian tinggi unik bagi gerakan chip aplikasi jambatan naik bergerak membuat segala-galanya semakin mudah dan selesa. Paksi muatan bimbit berkhidmat sebagai ramp a untuk forklift, membolehkan mereka masuk dan muat barang secara langsung di dalam trak, menjadikannya mudah, mudah, dan cepat. Keuntungan utama paksi platform bergerak ialah ia boleh beroperasi oleh satu orang dan tidak memerlukan sumber tenaga seperti tenaga. Kemunculan jambatan naik bimbit telah meningkatkan efisiensi kerja dan meningkatkan keuntungan ekonomi.

Kedua-dua mengangkat elektrik dan mengangkat manual dan menurunkan menggunakan suis pompa manual untuk kembali.


TurkuMaklumat produk lain
  • ZhongshanJembatan naik jenis otomatikL

    ZhongshanJembatan naik jenis otomatikL

  • PaksMuat hidraulik tetap dan membuka jembatan naikApa sumbernya

    PaksMuat hidraulik tetap dan membuka jembatan naikApa sumbernya

  • PaksPlatform mengangkat lengan lengan yang bergerak sendiriBagaimana syarikat menonjol

    PaksPlatform mengangkat lengan lengan yang bergerak sendiriBagaimana syarikat menonjol

  • PaksMesin pembuatan dan pembuatan hidraulik pinggirMemenuhi permintaan pasaran dengan kualiti

    PaksMesin pembuatan dan pembuatan hidraulik pinggirMemenuhi permintaan pasaran dengan kualiti

  • Al DiwaniyaPengubah minyak 500 KVA yang ditenggelamkanCara meningkatkan ketahanan hayat perkhidmatan

    Al DiwaniyaPengubah minyak 500 KVA yang ditenggelamkanCara meningkatkan ketahanan hayat perkhidmatan

  • GroningenChanging manual hydraulic lifting to electric hydraulic liftingCara membuatnya tidak berkar

    GroningenChanging manual hydraulic lifting to electric hydraulic liftingCara membuatnya tidak berkar

  • GroningenJembatan naik keretaAnalisis faktor utama yang menentukan ketahanan

    GroningenJembatan naik keretaAnalisis faktor utama yang menentukan ketahanan

  • DelachtenPaksi mendaki hidraulik tetapCara memilih alat dan program yang betul

    DelachtenPaksi mendaki hidraulik tetapCara memilih alat dan program yang betul

  • segera:Peringatan: Maklumat TurkuJembatan pengangkutan khususApa yang harus diberi perhatian semasa memilih memberi anda TurkuJembatan pengangkutan khususApa yang harus diberi perhatian semasa memilih oleh syarikat kami, perkhidmatan TurkuJembatan pengangkutan khususApa yang harus diberi perhatian semasa memilih dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk TurkuJembatan pengangkutan khususApa yang harus diberi perhatian semasa memilih, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian TurkuJembatan pengangkutan khususApa yang harus diberi perhatian semasa memilih. TurkuJembatan pengangkutan khususApa yang harus diberi perhatian semasa memilih di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di TurkuJembatan pengangkutan khususApa yang harus diberi perhatian semasa memilih, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!