TurkuPlatform mengangkat garpu gunting bergerak empat rodaCara mengambil langkah untuk melokalisasi

masa pelepasan:2023-08-10 15:52:29 Pengguna pos:275HP127226562 Paparan halaman:854

Petua teras:Turku,Tahap angkat boleh menyediakan maklumat pada masa sebenar mengenai operasi seluruh kenderaan mengelakkan hanya bergantun

Tahap angkat boleh menyediakan maklumat pada masa sebenar mengenai operasi seluruh kenderaan mengelakkan hanya bergantung pada pengalaman operator untuk berkoordinasi satu sama lain, dan meningkatkan kepercayaan dan keselamatan sistem. Definisi zon keselamatan adalah sangat penting kerana tahap angkat mempunyai julat besar pergerakan, dan ia mesti dihitung dengan tepat. tahap angkat mempunyai dua sistem secara struktur terpisah, jadual lapisan tanah dan bar kerja ketinggian tinggi. Namun, ia juga adalah sistem terpasang, yang perlu mempertimbangkan keutamaan operasi, kelebihan sistem, dan jaminan keselamatan tindakan.

Regarding the construction elevator with counterweight, check the adjustment and fixation status of the counterweight guide wheel. Check the balancing equipment of the steel wire rope, the crown wheel, and the counterweight steel wire rope bracket

TurkuApabila plat asas angkat turun, jaringan keselamatan di bawah segera berhenti berjalan dan turun apabila menghadapi halangan.

The wear rate is fast, and due to factors such as processing, assembly,TurkuPlatform mengangkat liga aluminium berjalan sendiri, and adjustment of new machine components, the friction surface is rough, the mating surface area is small, and the surface pressure condition is uneven. Semasa operasi mesin, bahagian kongkav dan konveksi di permukaan bahagian-bahagian saling bergantung dan menggosok satu sama lain. Sampah logam yang jatuh dari proses menggosok,TurkuPlatform mengangkat garpu gunting bergerak empat roda, bertukar, bertindak sebagai abrasif dan terus berpartisipasi dalam pecahan, during the running-in period, it is easy to cause wear on components (especially the mating surface), with a fast wear rate. Pada titik ini, jika dimuatkan berlebihan, ia boleh menyebabkan kerosakan pada komponen dan menyebabkan kegagalan awal.

ObelloPertahanan minggu: Menurut arahan operasi, pastikan lif diperiksa dan lembut setiap hari

Laksanakan minyak (mentega) secara biasa dalam trek operasi.

Peningkatan kelajuan nominal dan muatan nominal lif kargo jenis keretapi panduan bermakna kuasa enjin utama mesti ditambah dan mesin trak yang lebih besar mesti digunakan. Apabila kuasa hos meningkat, kuasa penukar frekuensi juga mesti meningkat, dan peranti dan garis kuasa yang sepadan mesti meningkat dengan satu nombor.


TurkuPlatform mengangkat garpu gunting bergerak empat rodaCara mengambil langkah untuk melokalisasi



Jika ada kerosakan semasa lif, profesional bukan elektrik tidak dibenarkan untuk melepaskan dan memasang peralatan elektrik dengan kehendak untuk mencegah sambungan tidak sengaja atau kejutan elektrik.

Selain itu, jalankan medium yang mengganggu dari platform mengangkat liga aluminum. Hapuskan media korosif seperti secara biasa menghapuskan peralatan logam, meletakkan kekeringan dalam alat ketepatan, dan menambah jumlah kecil penghalang korosif yang boleh memperlambat kadar korosif dalam media korosif.

Semasa operasi tahap angkat ketiga muatan menegak seperti berat badan mati dan muatan kereta angkat dilaksanakan secara langsung oleh silinder minyak ke dasar lubang,TurkuPlatform mengangkat liga aluminium profesional, dan keperluan kekuatan untuk dinding shaft dan tanah atas relatif rendah. Gelang struktur batu bata atau batu beton murni cukup.

Konsultasi bebasApabila menggunakan lif, kaki mesti dibuka terlebih dahulu. Jika kaki tidak dibuka, ia dilarang untuk meningkat atau rendah platform.

Semak keadaan kabel pelindung bingkai panduan kabel

Konfigurasi lain bagi lif kargo jenis kereta api panduan, seperti tombol penerbangan fotoelektrik, tahap tombol perlahan, perlengkapan keselamatan, kereta api panduan, kasut panduan, mungkin berubah kerana kelajuan. Tentu saja, ini mesti berkaitan dengan bagaimana konfigurasi syarikat lif khusus diklasifikasikan.


TurkuPlatform mengangkat garpu gunting bergerak empat rodaCara mengambil langkah untuk melokalisasi



Penjagaan bulanan: Lihat item pemeriksaan minggu

asalMinyak pembersihan untuk sistem hidraulik mesti menggunakan minyak hidraulik yang sama dengan sistem yang digunakan, dengan suhu minyak antara dan [UNK]. Guna kadar aliran besar untuk membuang kotoran dari sistem sebanyak mungkin. Sistem hidraulik perlu dibersihkan berulang kali tiga kali atau lebih Setelah setiap pembersihan, mengeluarkan sistem sepenuhnya sementara minyak panas.

Bagaimana untuk memilih platform angkat& mdash;& mdash; Dalam proses pembuatan produk pembuatan mesin, selepas bertahun-tahun penyelidikan dan pengeksplorasi, kami telah menguasai teknologi utama pembuatan produk dan membuat keputusan yang efektif mengenai kesalahan penggunaan produk. sebagai hasilnya, kekurangan ini telah secara efektif dihindari dalam proses pembuatan produk, menyediakan sokongan kuat untuk pembangunan produk baru.

Muat atau peralatan gagal berfungsi Berbagai pembuat lif mempunyai kualifikasi rasmi. Selamat datang untuk menanyai dengan telefon dan dengan jujur mengundang kerjasama!

TurkuSemak operasi peralatan dan melarang penggunaan secara ketat jika terdapat ketidaknormal.

Platform angkat terdiri dari unit kuasa dan silinder minyak. Unit kuasa disediakan dengan empat lubang boleh disesuaikan semasa produksi, dan kelajuan enjin atau valv proporsional elektrohidraulik disesuaikan untuk menyesuaikan kadar aliran minyak hidraulik. Dari kedua aspek ini, dan minyak dipomp keluar tidak mempunyai tekanan; Minyak hidraulik tidak cukup; Sirkuit terbuka; Penghalangan penapis; The action of the support valve or directional valve fails; Tekanan input tidak mencukupi bagi kola elektromagnetik; Kol elektromagnetik terbakar; Core valve terperangkap. Ini semua faktor yang menyebabkan bangku kerja platform angkat untuk mengangkat lemah atau tidak, jadi penyelesaiannya adalah untuk menggantikan cincin penyegelan, menggantikan pompa perlengkapan, menambah minyak hidraulik yang cukup, memperbaiki sistem elektrik, menggantikan atau bersih, memperbaiki atau menggantikan.


Hak cipta dan notis:
1. TurkuPlatform mengangkat garpu gunting bergerak empat rodaCara mengambil langkah untuk melokalisasi yang dipaparkan oleh Rangkaian Maklumat Malaysia diterbitkan oleh pengguna. Netizen dipersilakan untuk mencetaknya semula, tetapi cetak semula mesti menunjukkan alamat laman web semasa atau alamat pautan web dan sumbernya.
2. Halaman ini adalah maklumat TurkuPlatform mengangkat garpu gunting bergerak empat rodaCara mengambil langkah untuk melokalisasi, dan kandungannya diterbitkan dan dimuat naik oleh pengguna. Laman web ini tidak bertanggungjawab atas keaslian, ketepatan dan hak harta intelek kandungan halaman ini (termasuk tetapi tidak terhad kepada teks, gambar, video) . Halaman ini adalah maklumat kesejahteraan awam. Sekiranya anda mendapati bahawa kandungan TurkuPlatform mengangkat garpu gunting bergerak empat rodaCara mengambil langkah untuk melokalisasi adalah haram atau tidak sah, sila hubungi kami, kami akan menghapusnya atau mengubahnya secepat mungkin, terima kasih atas kerjasama anda
3. Sebahagian daripada kandungan yang disiarkan oleh pengguna di laman web ini dicetak semula dari media lain untuk tujuan menyampaikan lebih banyak maklumat. Ini tidak bermaksud bahawa laman web ini bersetuju dengan pandangan mereka atau mengesahkan keaslian TurkuPlatform mengangkat garpu gunting bergerak empat rodaCara mengambil langkah untuk melokalisasi mereka. Kandungannya adalah untuk rujukan hiburan hanya. Laman web ini tidak menanggung tanggungjawab langsung dan bersama untuk pelanggaran karya tersebut, dengan ini menyatakan!
Lebih banyak lagi>serupaberita

Turkumengesyorkanberita
TurkuBerita terkini